- Kaikki
- Järjestelmä
- Kannattavuuden parantaminen
- Oppaat
- Videot
Nykyajan liiketoimintaympäristössä tehokkuus ja joustavuus ovat avainasemassa. Aidosti mobiili toiminnanohjausjärjestelmä tarjoaa yrityksille mahdollisuuden hallita ja optimoida toimintojaan missä ja milloin tahansa.
Katso lyhyeltä videolta, miten Allteqilla tehostetaan työtä ja hallitaan asiakkuuksia! Järjestelmän avulla johdat tehokkaammin ja fiksummin pirstaloituneita työtehtäviä, vaihtelevia kohteita ja yllättäviä muutoksia.
Allteqin uusi Automatisoitu palkka-aineisto -ominaisuus vähentää virheitä, nopeuttaa prosesseja ja tekee palkanmaksusta sujuvampaa.
Allteq on kokonaisvaltainen järjestelmä eikä muita järjestelmiä työn ja asiakkuuksien hallintaan tarvita. Järjestelmän avulla johdat tehokkaammin ja fiksummin pirstaloituneita työtehtäviä, vaihtelevia kohteita ja yllättäviä muutoksia.
Urhopesu ohjaa toimintaansa Allteqin avulla ja he voivat suositella Allteqia kaikille kasvua ja tehokkuutta tavoitteleville puhtaanapitoalan yrityksille.
Allteq auttaa teknisen palveluliiketoiminnan yrityksiä saavuttamaan enemmän tuloksia vähemmällä vaivalla. Yksi järjestelmä mahdollistaa asiakkuuksien hallinnan tilauksesta laskutukseen.
Allteqin toiminnanohjausjärjestelmä mahdollistaa yrityksille enemmän tuloksia vähemmällä vaivalla. Järjestelmän avulla hallinnoidaan liikkuvaa työtä tekevien yritysten toimintaa. Katso lyhyt video ja tutustu Allteqin perusprosessiin.
Lähes jokaisella toimialalla on tarve tehdä erityyppisiä määrämuotoisia tarkastuksia ja toimittaa näistä loppuasiakkaalle tyylikkäät pdf-raportit. Allteqin uudella tarkastus- ja raportointitoiminnolla käyttäjä pystyy lisäämään järjestelmään rajattoman määrän erilaisia tarkastuspohjia.
Tiesitkö, että Allteqin toiminnanohjausjärjestelmällä hallinnoit helposti myös avaimia ja avainlainauksia?
Allteqin työnresursoinnin avulla näet kätevästi, milloin jollain yksittäisellä työntekijällä tai työryhmällä on aikaa tehdä tarvittava työ. Kun työ on resursoitu, saa työntekijä(t) tästä ilmoituksen mobiilisovellukseensa.
Toimintamme laajentuessa ja asiakaskuntamme kasvaessa etsimme joukkoomme sovelluskehittäjää. Hae nyt!
Allteqin mobiiliapilla lukkosepän on helppo hallita omia töitään ja seurata varastotilannetta reaaliajassa.
Allteqin mobiiliapilla siistijän on helppo hallita omia siivoustehtäviään. Järjestelmä ilmoittaa aina uudesta tai muuttuneesta tehtävästä push-ilmoituksella.
Puhtausalan yritysten haasteena on monesti toistuvien, sopimukseen sisältyvien siivoustöiden hallinta ja niiden kannattavuuksien seuranta. Allteqilla suunnittelet sopimustyöt ja automatisoit laskutuksen!
NPS (Net Promoter Score) on tutkimuskonsepti, jolla mitataan asiakastyytyväisyyttä. Allteqin NPS-ominaisuus mahdollistaa kyselyn toteuttamisen helposti.
Abloy-tuotehinnasto on saatavilla osaksi Allteqia. Ottamalla hinnaston käyttöön, varmistat, että käytössäsi ovat aina ajantasaiset tuotteet sekä niiden hinnat ja tuotekoodit. Hinnasto tuodaan Allteqiin Abloyn ENETistä.
Allteqista voidaan lähettää laskut rahoitettavaksi KTI Laskurahoitus -järjestelmään saumattoman integraation kautta, joka vähentää työmäärää, sillä samoja tietoja ei tarvitse syöttää uudelleen toiseen järjestelmään.
Allteqin ydin on ainutlaatuinen tilannekeskus, joka mahdollistaa ajantasaisen tiedon saamisen ja mahdollisuuden reagoida nopeasti muuttuviin tilanteisiin.
Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä mahdollistaa ajoneuvojen seurannan ja kilometrien keräämisen automaattisesti, tarkasti ja tietoturvallisesti. Lisäksi järjestelmään kerätyt tiedot siirtyvät laskulle automaattisesti oikein.
Allteq-toiminnanohjausjärjestelmän avulla pidät toiminnan laadukkaana niin asiakkaiden kuin työntekijöidenkin näkökulmasta.
Älykkäällä huoltomyynnillä lisää tulosta! Allteqin älykäs huoltomyynti -ominaisuus mahdollistaa harvemmin toteutettavien ja aiemmin sopimattomien huoltojen myymisen vaivattomasti.
Allteq soveltuu erittäin hyvin lukko- ja turvallisuusalalle, sillä se on suunniteltu päivystystehtävien sekä ennalta sovittujen asennusten, huoltojen ja korjausten hallinnointiin ja laskutukseen.
Resursoi, suorita, laskuta! Allteq on monipuolinen toiminnanohjausjärjestelmä, jonka avulla automatisoit ja hallitset älykkäästi esimerkiksi erilaisia asennus ja huoltotehtäviä.
Listasimme viisi ohjetta, miten piilokulut saa kuriin. Lisäksi kerromme kuinka Allteq voi auttaa kulujen karsimisessa. Lataa opas ja paranna liiketoiminnan kannattavuutta!
Jokainen yritys voi lisätä kannattavuutta luomalla sopivat puitteet. Hyvin toimiva laskutus on osa yrityksen tarvitsemia puitteita. Allteqin avulla muodostat laskut helposti tuntikirjauksista tai sopimuksista.
Resursoinnilla tarkoitetaan ihmisten työn suunnittelua, organisointia, hallintaa ja mittaamista. Resursoinnin avulla pyritään käyttämään mahdollisimman tehokkaasti käytettävissä olevia rajallisia resursseja.
Toiminnanohjausjärjestelmän eli ERP:n käyttöönotto vaatii aikaa ja resursseja, mutta projektiin ryhtyminen kannattaa, sillä järjestelmän avulla voidaan tuottaa enemmän tuloksia vähemmällä vaivalla.
Allteq yhdistettynä Tampuuriin antaa esimerkiksi kiinteistöhuollolle, siivousalalle, lukko- ja turvallisuusalalle ja kodinkonehuollolle mahdollisuuden hallinnoida kohteita saumattomasti yhdessä kiinteistön omistajien kanssa.
Toisiinsa liitetyt järjestelmät vähentävät manuaalista työtä ja mahdollistavat suuria säästöjä!
Osallistu teknisen palveluliiketoiminnan tutkimukseen! Me Allteqilla haluamme auttaa suomalaisia palvelualan yrityksiä parantamaan kannattavuuttaan ja turvaamaan liiketoimintansa jatkuvuuden.
Allteq on tehnyt kumppanuussopimuksen taloushallinto- ja palkanmaksujärjestelmä Netvisorin kanssa.
Allteq on monipuolinen toiminnanohjausjärjestelmä, joka on toiminnallisuuksiensa ja käytettävyytensä puolesta sopiva ratkaisu monenlaisille suomalaisille yrityksille.
Uusi verkkolaskulaki astuu voimaan 1.4.2020. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että asiakkaanne voivat jatkossa vaatia kaikki laskunsa verkkolaskuina.
Allteqin ydin on ainutlaatuinen tilannekeskus. Tilannekeskus mahdollistaa ajantasaisen tiedon saamisen ja mahdollisuuden reagoida nopeasti muuttuviin tilanteisiin. Allteqin käyttäjät voivat helposti nähdä keskuksesta kokonaiskuvan tämän hetkisestä tilanteesta kentällä ja konttorilla.
Kun kohderekisteriä hyödynnetään yhdessä Allteqin määräaikaistehtävien hallinnan ja sopimuslaskutuksen kanssa, vapautuu valtava määrä työaikaa sekä työnohjauksesta, että laskutuksesta.
Allteq on tehnyt kumppanuussopimuksen verkkolaskutuksen ja verkkopalkan palveluntarjoajan Maventan kanssa.
Fivaldin ja Allteqin integraatio mahdollistaa molempien järjestelmien täydellisen hyödyntämisen ja tietojen ajantasaisen näkyvyyden molemmissa järjestelmissä.
Allteqin sopimuslaskutus-ominaisuuden avulla sopimuksia ei tarvitse tarkistaa manuaalisesti, vaan järjestelmä huolehtii laskujen oikeellisuudesta ja tietää milloin ne tulee lähettää.
Viisi vinkkiä liikkuvan työn tehostamiseen Keräsimme tiiviiksi paketiksi viisi tärkeintä asiaa, jotka kokemuksemme mukaan tehostavat liikkuvan työn tekemistä ja johtamista. Lisäksi kerromme miten voit toteuttaa annettuja vinkkejä. Tilaa vinkit sähköpostiisi ilmaiseksi!
Tieto kiinteistö- ja rakennusalan tehtävistä liikkuu toimijoiden välillä luotettavasti avoimella Platform of Trust -digialustalla, jonka hyödyntämisessä Allteq Solutions on mukana edelläkävijänä.
Mitä pitäisi ottaa huomioon järjestelmävalinnassa ja pystyykö järjestelmätoimittaja ratkomaan myös nopeasti kehittyvien teknologioiden tuomat haasteet? Yleinen käsitys toiminnanohjausjärjestelmästä jähmeänä ja raskaana suurten yritysten ohjelmistona vallitsee edelleen.