Etsi painamalla Enter tai sulje haku painamalla ESC

Tehoa lukkoliikkeiden toimintaan

Allteqin ydin on ainutlaatuinen tilannekeskus

Tilannekeskus mahdollistaa ajantasaisen tiedon saamisen ja mahdollisuuden reagoida nopeasti muuttuviin tilanteisiin. Allteqin käyttäjät voivat helposti nähdä keskuksesta kokonaiskuvan tämän hetkisestä tilanteesta kentällä ja konttorilla.

Tilannekeskuksesta saadaan tietoa töiden vastaanottamisesta, etenemisestä ja valmistumisesta sekä mahdollisista ongelmista matkan varrella. Tiedot voidaan näyttää työkohtaisesti, työntekijäkohtaisesti, työvaiheen mukaan tai kokonaisuutena. Lisäksi tiedot voidaan näyttää listanäkymänä tai kartalla.

Allteq on paras työkaveri kentällä, toimistolla, myymälässä ja varastossa

Oikea-aikainen ja reaaliajassa päivittyvä tieto sekä muuttuviin tilanteisiin reagoiminen ovat monen lukkoliikkeen haasteita. Allteqin avulla uusia työtehtäviä voidaan tarvittaessa jakaa helposti myös kesken työpäivän.

Allteqia voi käyttää tietokoneella tai mobiililaitteella. Mobiilitoimintojen käyttö vähentää papereiden manuaalista käsittelyä läpi koko tilaus-toimitus-laskutus -prosessin. Järjestelmän kattavat mobiilitoiminnot mahdollistavat reaaliaikaisen tiedonkulun, jolloin ajantasainen tieto on käytettävissä kaikilla sitä tarvitsevilla.

Helppo raportointi kentältä

Lukkosepät ja asentajat raportoivat järjestelmään esimerkiksi tehdyt työt, kilometrit sekä käytetyt ja ostetut tuotteet ja tarvikkeet. Tuotteet ja tarvikkeet kirjataan järjestelmään sisäänrakennetun viivakoodinlukijan avulla. Kirjaukseen liitetään kuva kuitista tai lähetyslistasta liitteeksi.

Lisäksi Allteqin sähköinen allekirjoitus helpottaa avainten luovutusta. Luovutuspapereita tai -lomakkeita ei tarvitse erikseen ottaa mukaan, vaan asiakas kuittaa avaimet saaduksi sähköisesti.

Työnjohdon kokonaisnäkymä helpottaa stressiä

Työnjohto näkee Allteqista selkeän kokonaisnäkymän yrityksen tilasta. Kuukausi- tai viikkokalenterista voidaan tarkastella töiden etenemistä reaaliajassa. Myös töiden suunnittelu ja aikataulutus on järjestelmän avulla tehokasta.

Nopeaa reagointia vaativiin tilanteisiin helpotusta tuovat esimerkiksi karttanäkymä, josta voidaan selvittää missä työntekijät ovat ja mikä työtehtävä heillä on käynnissä.

Reaaliaikainen varastonhallinta kaikille käyttäjille

Ajantasainen varastonhallinta on oleellinen osa tehokasta työn suunnittelua. Allteqin avulla kentällä, myymälässä, verkkokaupassa ja varastossa on aina samat saldot ja näin ollen kaikilla käyttäjillä on tieto heti saatavilla olevista tai tilattavista tuotteista.

Varastonhallinta on helppokäyttöinen ja järjestelmästä näkee selkeästi, mitä on myyty ja minkä verran tuotteita kannattaa tilata lisää.

Aloita ottamalla yhteyttä!

Allteqilla saat enemmän tuloksia, vähemmällä vaivalla.

Maksuton demo-esittely on helppo ja tehokas tapa tutustua Allteq-toiminnanohjausjärjestelmään.