Yksi järjestelmä tilauksesta laskutukseen!
Töiden hallintaa yksinkertaisesti
Nosta yrityksesi suorituskyky uudelle tasolle.
Nosta yrityksesi suorituskyky uudelle tasolle.
Paraskaan järjestelmä ei tuota yritykselle arvoa, jos sitä ei käytetä. Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä on suunniteltu helppokäyttöisyys huomioiden.
Käyttäjät omaksuvat järjestelmän nopeasti ja saavat siitä hyötyä työtehtäviensä laadukkaaseen suorittamiseen – aikaa ei kulu turhaan työhön ja järjestelmän käytön vakiinnuttaminen koko organisaatioon onnistuu kitkatta.
Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä sisältää kaikki keskeiset ominaisuudet, joita yrityksesi liiketoiminta tarvitsee toimiakseen tehokkaasti.
Järjestelmä on suunnattu eri alojen yrityksille, jotka haluavat automatisoida liiketoimintaprosessejaan ja säästää näin aikaa ja kustannuksia. Kattava toiminnallisuus mahdollistaa kokonaisvaltaisen hallinnan kaikkien liiketoimintaprosessien osalta.
Järjestelmä on joustavasti liitettävissä yrityksesi olemassa oleviin järjestelmiin, kuten verkkokauppaan, maksuvalvontaan ja logistiikkaohjelmistoihin.
Liitettävyysominaisuuden ansiosta yrityksesi välttyy kaikkien järjestelmien uusimiselta, mikä puolestaan tuo säästöä.
Toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönotto tapahtuu helposti ja nopeasti ilman kalliita ohjelmisto- tai laiteinvestointeja.
Tämä on mahdollista siksi, että Allteq-toiminnanohjausjärjestelmää käytetään SaaS-palveluna (Software as a Service) luotettavasta kotimaisesta pilvipalvelusta.
Allteq auttaa teknisen palveluliiketoiminnan yrityksiä saavuttamaan enemmän tuloksia vähemmällä vaivalla. Tulokset saavutetaan erityisesti valituille toimialoille kehitetyn toiminnanohjausjärjestelmän avulla.
Toiminnanohjausjärjestelmä kulkee kätevästi mukana ja mahdollistaa reaaliaikaisen liikkuvan työn ohjauksen sekä tehtävien kirjaamisen työmaalta helposti ja nopeasti. Tämä mahdollistaa liiketoiminnan johtamisen laadukkaaseen ja kattavaan tietoon perustuen.
Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä on edelläkävijä paikkatiedon hyödyntämisessä. Paikkatiedon avulla työn resursointia voidaan optimoida keskittämällä liikkuvien työntekijöiden kohteet lähelle toisiaan vähentäen turhia ajoja ja vapauttaen aikaa muuhun työhön.
Asiakaspalvelustamme saat tukea Allteq-toiminnanohjausjärjestelmän käyttöön liittyvissä pulmatilanteissa. Henkilökohtainen ja kotimainen asiakaspalvelumme varmistaa palvelutapahtuman onnistumisen alusta loppuun.
Asiakaslähtöinen palvelu on meille tärkeää ja olemme helposti tavoitettavissa – tutuksi tulleen asiantuntijan kanssa on mutkatonta asioida.
Tilauksen tehtävät jaetaan työntekijöille, kuitataan tehdyksi ja hyväksytään lasku lähetettäväksi asiakkaalle.
Sopimusten hallinta ja laskutus on helppoa eikä toistuviin tehtäviin kulu turhaa aikaa. Lisäksi sinun on mahdollista seurata sopimuskohtaista katetta.
Allteqin kohderekisteriin voidaan kirjata kaikki huoltoon tai ylläpitoon liittyvät kohteet ja niiden tiedot. Mikäli kohde tarvitsee huoltoa säännöllisin väliajoin, voidaan kohderekisteriin kirjatuille kohteille asettaa määräaikaistehtäviä.
Allteq-toiminnanohjausjärjestelmän avulla saldonhallinta, varastotäydennykset ja inventaariot sujuvat organisoidusti ja reaaliaikaisesti – myös usean varastopaikan osalta.
Järjestelmän tuotepankki- ja hinnastotoimintojen avulla virheiden määrä vähenee ja tarjousten sekä tilausten tekeminen helpottuu.
Laiterekisteri kokoaa yhteen asiakkailla olevien laitteiden tyyppi-, yksilöinti- ja kokoonpanotiedot sekä mahdollistaa linkityksen laitteiden huoltotapahtumiin laitteiden koko elinkaaren ajalta. Tämä helpottaa laitteiden huoltokäyntien ennakoivaa suunnittelua ja mahdollistaa laitehuoltojen tehokkaan suorittamisen. Laiterekisteritietoa voidaan hyödyntää myös ylläpitosopimusten markkinoinnissa.
Tilannekeskus käsittää tehtävät, aikataulut, reitit, tekijät ja niiden hallinnoinnin.
Allteq Chat kerää työtehtäviin liittyvät keskustelut, kuvat ja videot helposti yhteen paikkaan, oikeiden ihmisten saataville.
Asiakasviestintä tehostuu tekstiviestein välitettävien tilannetiedotusten avulla.
Sähköinen laskutus ja toistuvan sopimuslaskutuksen toiminnallisuus vähentävät manuaalisia työvaiheita ja tuovat kustannussäästöä.
Luotettavat raportit ja raportointi tukevat johtamista ja päätöksentekoa antaen ajantasaista tietoa yrityksen toiminnasta ja toiminnan eri osa-alueista esim. myynnin, henkilöstön ja varaston toiminnasta.
Työajan ja kilometrien seuranta sekä muut kirjaukset on tehty Allteq-toiminnanohjausjärjestelmässä mahdollisimman helpoksi ja sujuvaksi. Työajanseuranta onnistuu paikasta ja tilanteesta riippumatta aina yhtä helposti.
Asiakashallinta keskittää kaiken asiakkaaseen liittyvän tiedon yhteen paikkaan ja on näin koko organisaation hyödynnettävissä kaikessa toiminnassa. Asiakashallinnan avulla sähköpostit ja tarjoukset voidaan toteuttaa helposti ja yhtenäisesti.
Sovellusvuokra alk. 250€/kk
Peruskäyttöönotto sisältää tietokannan avauksen, joka mahdollistaa sovelluksen käyttöönoton.
Autamme sinua valitsemaan yrityksesi nykytilanteeseen sopivan parhaan mahdollisen ratkaisun huomioiden myös tulevaisuuden tarpeet.
Varaa demo ja tutustu järjestelmään asiantuntijamme Sami Vellosen kanssa.