Etsi painamalla Enter tai sulje haku painamalla ESC

Yksi järjestelmä tilauksesta laskutukseen!

Töiden hallintaa yksinkertaisesti

Nosta yrityksesi suorituskyky uudelle tasolle.

Liikkuvan työn toiminnanohjaus-
järjestelmä

Allteq auttaa teknisen palveluliiketoiminnan yrityksiä saavuttamaan enemmän tuloksia vähemmällä vaivalla. Tulokset saavutetaan erityisesti valituille toimialoille kehitetyn toiminnanohjausjärjestelmän avulla.

LIIKKUVAN TYÖN OHJAUS

Toiminnanohjausjärjestelmä kulkee kätevästi mukana ja mahdollistaa reaaliaikaisen liikkuvan työn ohjauksen sekä tehtävien kirjaamisen työmaalta helposti ja nopeasti. Tämä mahdollistaa liiketoiminnan johtamisen laadukkaaseen ja kattavaan tietoon perustuen.

TYÖN RESURSOINTI

Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä on edelläkävijä paikkatiedon hyödyntämisessä. Paikkatiedon avulla työn resursointia voidaan optimoida keskittämällä liikkuvien työntekijöiden kohteet lähelle toisiaan vähentäen turhia ajoja ja vapauttaen aikaa muuhun työhön.

Allteqin blogi

Blogillamme pureudumme syvemmin Allteqin ominaisuuksiin ja järjestelmän hyödyntämiseen liiketoiminnan tehostamisessa

Allteq on aidosti mobiili toiminnanohjausjärjestelmä

Nykyajan liiketoimintaympäristössä tehokkuus ja joustavuus ovat avainasemassa. Aidosti mobiili toiminnanohjausjärjestelmä tarjoaa yrityksille mahdollisuuden hallita ja optimoida toimintojaan missä ja milloin tahansa.

Tehosta työn ja asiakkuuksien hallintaa yhdellä järjestelmällä

Katso lyhyeltä videolta, miten Allteqilla tehostetaan työtä ja hallitaan asiakkuuksia! Järjestelmän avulla johdat tehokkaammin ja fiksummin pirstaloituneita työtehtäviä, vaihtelevia kohteita ja yllättäviä muutoksia.

Allteqin Automatisoitu palkka-aineisto

Allteqin uusi Automatisoitu palkka-aineisto -ominaisuus vähentää virheitä, nopeuttaa prosesseja ja tekee palkanmaksusta sujuvampaa.

Allteq on kokonaisvaltainen järjestelmä toiminnanohjaukseen ja asiakkuuksien hallintaan

Helppokäyttöinen

Paraskaan järjestelmä ei tuota yritykselle arvoa, jos sitä ei käytetä. Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä on suunniteltu helppokäyttöisyys huomioiden.

Käyttäjät omaksuvat järjestelmän nopeasti ja saavat siitä hyötyä työtehtäviensä laadukkaaseen suorittamiseen – aikaa ei kulu turhaan työhön ja järjestelmän käytön vakiinnuttaminen koko organisaatioon onnistuu kitkatta.

Kattaa olennaisen

Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä sisältää kaikki keskeiset ominaisuudet, joita yrityksesi liiketoiminta tarvitsee toimiakseen tehokkaasti.

Järjestelmä on suunnattu eri alojen yrityksille, jotka haluavat automatisoida liiketoimintaprosessejaan ja säästää näin aikaa ja kustannuksia. Kattava toiminnallisuus mahdollistaa kokonaisvaltaisen hallinnan kaikkien liiketoimintaprosessien osalta.

Liitettävä

Järjestelmä on joustavasti liitettävissä yrityksesi olemassa oleviin järjestelmiin, kuten verkkokauppaan, maksuvalvontaan ja logistiikkaohjelmistoihin.

Liitettävyysominaisuuden ansiosta yrityksesi välttyy kaikkien järjestelmien uusimiselta, mikä puolestaan tuo säästöä.

Ei isoja investointeja

Toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönotto tapahtuu helposti ja nopeasti ilman kalliita ohjelmisto- tai laiteinvestointeja.

Tämä on mahdollista siksi, että Allteq-toiminnanohjausjärjestelmää käytetään SaaS-palveluna (Software as a Service) luotettavasta kotimaisesta pilvipalvelusta.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelustamme saat tukea Allteq-toiminnanohjausjärjestelmän käyttöön liittyvissä pulmatilanteissa. Henkilökohtainen ja kotimainen asiakaspalvelumme varmistaa palvelutapahtuman onnistumisen alusta loppuun.

Asiakaslähtöinen palvelu on meille tärkeää ja olemme helposti tavoitettavissa – tutuksi tulleen asiantuntijan kanssa on mutkatonta asioida.

“Allteqille voi aina soittaa, eikä puhelu ohjaudu kasvottomaan keskukseen, vaan suoraan tekijöille, jotka tuntevat meidät.”

Pasi Kosonen
Savotek Oy

Asiakkaamme kertovat

Savotek Oy

Savotek tarjoaa Savonlinnan sekä lähiympäristön asukkaille ja yrityksille kiinteistöjen kokonaisvaltaista huoltopalvelua.

Yritys käyttää Allteqia erityisesti keikkatöiden resursointiin, seurantaan ja laskutukseen. Yritys valitsi toiminnanohjausjärjestelmäksi Allteqin, sillä se osoittautui kustannustehokkaimmaksi ja parhaiten alalle sopivaksi järjestelmäksi.

“Käyttöönotto ja koulutukset sujuivat todella hyvin ja jatkuvasti kehittyvä järjestelmä pysyy hyvin mukana muuttuvassa maailmassa. Lisäksi Allteqille voi aina soittaa, eikä puhelu ohjaudu kasvottomaan keskukseen, vaan suoraan tekijöille, jotka tuntevat meidät.”

Savotek talotekniikka

“Allteqilla ollaan aidosti kiinnostuineita asiakkaasta ja asiakaspalvelu on laadukasta kautta linjan. Voin suositella Allteqia muillekin siivousalan yrityksille.”

Sanna Ahtineva
Hämeen Laatusiivous Oy

”Laskun kierto on nopeutunut valtavasti ja luonnollisesti tämä näkyy positiivisena kassavirtana. Integraatio Allteqin ja ProCountorin välillä toimii moitteetta.”

Antto Jalonen
Turun Lukkopiste Oy

“Töiden jakaminen ja tilaseuranta on vaivatonta. Kiinteistön­hoitaja pystyy hoitamaan kaikki työn suorittamiseen liittyvät asiat suoraan mobiilisovelluksen kautta.”

Panu Hentunen
Braleva Kiinteistöpalvelut Oy

Allteqin peruskäyttöönotto alk. 1400€

Sovellusvuokra alk. 280€/kk

Peruskäyttöönotto sisältää tietokannan avauksen, joka mahdollistaa sovelluksen käyttöönoton.

Kaikki hinnat alv 0%.

Allteqin keskeisiä ominaisuuksia, joilla ongelmat ratkaistaan:

Tilaustenhallinta

Resursoi, suorita ja hyväksy tilauksia helposti

Tilauksen tehtävät jaetaan työntekijöille, kuitataan tehdyksi ja hyväksytään lasku lähetettäväksi asiakkaalle.

LUE LISÄÄ

Sopimusten hallinta ja kateseuranta

Helppo sopimusten hallinta ja laskutus

Sopimusten hallinta ja laskutus on helppoa eikä toistuviin tehtäviin kulu turhaa aikaa. Lisäksi sinun on mahdollista seurata sopimuskohtaista katetta.

LUE LISÄÄ

Kohderekisteri ja määräaikaistehtävät

Vapauta työaikaa työnohjauksesta ja laskutuksesta

Allteqin kohderekisteriin voidaan kirjata kaikki huoltoon tai ylläpitoon liittyvät kohteet ja niiden tiedot. Mikäli kohde tarvitsee huoltoa säännöllisin väliajoin, voidaan kohderekisteriin kirjatuille kohteille asettaa määräaikaistehtäviä.

LUE LISÄÄ

Varastonhallinta

Paranna varastonhallinnan prosesseja

Allteq-toiminnanohjausjärjestelmän avulla saldonhallinta, varastotäydennykset ja inventaariot sujuvat organisoidusti ja reaaliaikaisesti – myös usean varastopaikan osalta.

Järjestelmän tuotepankki- ja hinnastotoimintojen avulla virheiden määrä vähenee ja tarjousten sekä tilausten tekeminen helpottuu.

Laiterekisteri

Laitteiden koko elinkaaren tiedot helposti saatavilla

Laiterekisteri kokoaa yhteen asiakkailla olevien laitteiden tyyppi-, yksilöinti- ja kokoonpanotiedot sekä mahdollistaa linkityksen laitteiden huoltotapahtumiin laitteiden koko elinkaaren ajalta. Tämä helpottaa laitteiden huoltokäyntien ennakoivaa suunnittelua ja mahdollistaa laitehuoltojen tehokkaan suorittamisen. Laiterekisteritietoa voidaan hyödyntää myös ylläpitosopimusten markkinoinnissa.

Tilannekeskus

Tehosta, seuraa ja optimoi liikkuvaa työtä

Tilannekeskus käsittää tehtävät, aikataulut, reitit, tekijät ja niiden hallinnoinnin.

LUE LISÄÄ

Viestintä

Viesti helposti asiakkaille ja sisäisesti

Allteq Chat kerää työtehtäviin liittyvät keskustelut, kuvat ja videot helposti yhteen paikkaan, oikeiden ihmisten saataville.

Asiakasviestintä tehostuu tekstiviestein välitettävien tilannetiedotusten avulla.

Laskutus ja raportointi

Yksinkertainen laskutus ja tietoa yrityksen tilasta

Sähköinen laskutus ja toistuvan sopimuslaskutuksen toiminnallisuus vähentävät manuaalisia työvaiheita ja tuovat kustannussäästöä.

Luotettavat raportit ja raportointi tukevat johtamista ja päätöksentekoa antaen ajantasaista tietoa yrityksen toiminnasta ja toiminnan eri osa-alueista esim. myynnin, henkilöstön ja varaston toiminnasta.

LUE LISÄÄ

Työn seuranta

Helppo, nopea ja vaivaton tuntikirjaus

Työajan ja kilometrien seuranta sekä muut kirjaukset on tehty Allteq-toiminnanohjausjärjestelmässä mahdollisimman helpoksi ja sujuvaksi. Työajanseuranta onnistuu paikasta ja tilanteesta riippumatta aina yhtä helposti.

Asiakashallinta

Kaikki asiakkaan tiedot samassa paikassa

Asiakashallinta keskittää kaiken asiakkaaseen liittyvän tiedon yhteen paikkaan ja on näin koko organisaation hyödynnettävissä kaikessa toiminnassa. Asiakashallinnan avulla sähköpostit ja tarjoukset voidaan toteuttaa helposti ja yhtenäisesti.

Varaa demo

Maksuton esittely on helppo tapa tutustua

Autamme sinua valitsemaan yrityksesi nykytilanteeseen sopivan parhaan mahdollisen ratkaisun huomioiden myös tulevaisuuden tarpeet.

Varaa demo ja tutustu järjestelmään asiantuntijamme Sami Vellosen kanssa.