Etsi painamalla Enter tai sulje haku painamalla ESC

Allteq on kiinteistöhuollon toiminnanohjausjärjestelmä

Oletko jo tutustunut Allteqiin?

Allteq auttaa kiinteistöhuollon yrityksiä saavuttamaan enemmän tuloksia vähemmällä vaivalla. Tulokset saavutetaan erityisesti alalle kehitetyn toiminnanohjausjärjestelmän avulla.

Järjestelmä sisältää kaikki keskeiset ominaisuudet, joita yritys tarvitsee toimiakseen tehokkaasti, virheettömästi ja aikaa säästäen. Lisäksi Allteq mahdollistaa helpon työtehtävien jakamisen sekä selkeän näkymän työtehtävistä ja niiden etenemisestä, aina tilauksesta laskutukseen.

Epäselvät huoltokirjat ja paperit historiaan

Allteq soveltuu erityisesti yrityksille, joissa työntekijät liikkuvat kohteesta toiseen ja töitä laskutetaan kertaluontoisesti tai jatkuvan sopimuksen perusteella.

Allteqin tarkoitus on vähentää manuaalisia työvaiheita sekä mahdollistaa tiedon saaminen nopeasti ja helposti yhdestä paikasta.

Viestit asiakkaille ja henkilökunnalle helposti

Allteqin asiakashallinta keskittää kaiken asiakkaaseen liittyvän tiedon yhteen paikkaan. Asiakashallinnan avulla sähköpostit ja tarjoukset voidaan toteuttaa helposti ja yhtenäisesti. Asiakasviestintä tehostuu tekstiviestein välitettävien tilannetiedotusten avulla.

Järjestelmän sisällä on käytössä myös Allteq-chat. Chat helpottaa yrityksen sisäistä kommunikointia merkittävästi, sillä työtehtäviin liittyvät keskustelut, kuvat ja videot löytyvät helposti oikeasti paikasta ja ovat oikeiden ihmisten saatavilla.

Allteqin tutkimuksen* mukaan 79,31 % vastanneista kiinteistöhuoltoalan päättäjistä on sitä mieltä, että yksi tärkeimpiä järjestelmän toimintoja on tiedon kerääminen yhteen paikkaan.

Historiaan jäävät ongelmat:

  • Turhat ajot
  • Toistuvat puhelut
  • Ryppyiset paperit
  • Liian pitkät WhatsApp-keskustelut
  • Asiakkaan tiedot hukassa
  • Tietämättömät asiakkaat
  • Epäselvyys kannattavuudesta
  • Laskuttamattomat työt, tarvikkeet tai varaosat

Allteqin keskeisiä ominaisuuksia, joilla ongelmat ratkaistaan:

Tilaustenhallinta

Resursoi, suorita ja hyväksy tilauksia helposti

Tilauksen tehtävät jaetaan työntekijöille, kuitataan tehdyksi ja hyväksytään lasku lähetettäväksi asiakkaalle.

LUE LISÄÄ

Sopimusten hallinta ja kateseuranta

Helppo sopimusten hallinta ja laskutus

Sopimusten hallinta ja laskutus on helppoa eikä toistuviin tehtäviin kulu turhaa aikaa. Lisäksi sinun on mahdollista seurata sopimuskohtaista katetta.

LUE LISÄÄ

Kohderekisteri ja määräaikaistehtävät

Vapauta työaikaa työnohjauksesta ja laskutuksesta

Allteqin kohderekisteriin voidaan kirjata kaikki huoltoon tai ylläpitoon liittyvät kohteet ja niiden tiedot. Mikäli kohde tarvitsee huoltoa säännöllisin väliajoin, voidaan kohderekisteriin kirjatuille kohteille asettaa määräaikaistehtäviä.

LUE LISÄÄ

Varastonhallinta

Paranna varastonhallinnan prosesseja

Allteq-toiminnanohjausjärjestelmän avulla saldonhallinta, varastotäydennykset ja inventaariot sujuvat organisoidusti ja reaaliaikaisesti – myös usean varastopaikan osalta.

Järjestelmän tuotepankki- ja hinnastotoimintojen avulla virheiden määrä vähenee ja tarjousten sekä tilausten tekeminen helpottuu.

Laiterekisteri

Laitteiden koko elinkaaren tiedot helposti saatavilla

Laiterekisteri kokoaa yhteen asiakkailla olevien laitteiden tyyppi-, yksilöinti- ja kokoonpanotiedot sekä mahdollistaa linkityksen laitteiden huoltotapahtumiin laitteiden koko elinkaaren ajalta. Tämä helpottaa laitteiden huoltokäyntien ennakoivaa suunnittelua ja mahdollistaa laitehuoltojen tehokkaan suorittamisen. Laiterekisteritietoa voidaan hyödyntää myös ylläpitosopimusten markkinoinnissa.

Tilannekeskus

Tehosta, seuraa ja optimoi liikkuvaa työtä

Tilannekeskus käsittää tehtävät, aikataulut, reitit, tekijät ja niiden hallinnoinnin.

LUE LISÄÄ

Viestintä

Viesti helposti asiakkaille ja sisäisesti

Allteq Chat kerää työtehtäviin liittyvät keskustelut, kuvat ja videot helposti yhteen paikkaan, oikeiden ihmisten saataville.

Asiakasviestintä tehostuu tekstiviestein välitettävien tilannetiedotusten avulla.

Laskutus ja raportointi

Yksinkertainen laskutus ja tietoa yrityksen tilasta

Sähköinen laskutus ja toistuvan sopimuslaskutuksen toiminnallisuus vähentävät manuaalisia työvaiheita ja tuovat kustannussäästöä.

Luotettavat raportit ja raportointi tukevat johtamista ja päätöksentekoa antaen ajantasaista tietoa yrityksen toiminnasta ja toiminnan eri osa-alueista esim. myynnin, henkilöstön ja varaston toiminnasta.

LUE LISÄÄ

Työn seuranta

Helppo, nopea ja vaivaton tuntikirjaus

Työajan ja kilometrien seuranta sekä muut kirjaukset on tehty Allteq-toiminnanohjausjärjestelmässä mahdollisimman helpoksi ja sujuvaksi. Työajanseuranta onnistuu paikasta ja tilanteesta riippumatta aina yhtä helposti.

Asiakashallinta

Kaikki asiakkaan tiedot samassa paikassa

Asiakashallinta keskittää kaiken asiakkaaseen liittyvän tiedon yhteen paikkaan ja on näin koko organisaation hyödynnettävissä kaikessa toiminnassa. Asiakashallinnan avulla sähköpostit ja tarjoukset voidaan toteuttaa helposti ja yhtenäisesti.

Visma Tampuuri

Visma Tampuuri on kattava kiinteistöjen johtamisen ohjelmisto. Allteq yhdistettynä Tampuuriin antaa kiinteistöhuollolle mahdollisuuden hallinnoida kohteita saumattomasti yhdessä kiinteistön omistajien kanssa.

Palveluyritys voi vastaanottaa työtehtäviä useiden eri toimijoiden Tampuureista, joka yksinkertaistaa muunmuassa tilausten vastaanottamista, työnohjausta, laskutusta ja raportointia. Automaattinen tiedonkulku myös vähentään manuaalisen työn tuottamien virheiden määrää.

Reaaliaikainen tiedonkulku mahdollistaa työtehtävien vastaanottamisen ja kuittausten lähettämisen nopeasti, jolloin molempien vasteaika laskee merkittävästi. Lisäksi järjestelmän avulla voidaan helposti varmistaa, että kaikki sovitut työt tulevat tehdyksi. Nämä seikat vaikuttavat suoraan työn laatuun ja palkkioihin.

Asiakkaamme kertovat

Savotek Oy

Savotek tarjoaa Savonlinnan sekä lähiympäristön asukkaille ja yrityksille kiinteistöjen kokonaisvaltaista huoltopalvelua.

Yritys käyttää Allteqia erityisesti keikkatöiden resursointiin, seurantaan ja laskutukseen. Yritys valitsi toiminnanohjausjärjestelmäksi Allteqin, sillä se osoittautui kustannustehokkaimmaksi ja parhaiten alalle sopivaksi järjestelmäksi.

“Käyttöönotto ja koulutukset sujuivat todella hyvin ja jatkuvasti kehittyvä järjestelmä pysyy hyvin mukana muuttuvassa maailmassa. Lisäksi Allteqille voi aina soittaa, eikä puhelu ohjaudu kasvottomaan keskukseen, vaan suoraan tekijöille, jotka tuntevat meidät.”

Savotek talotekniikka

“Töiden jakaminen ja tilaseuranta on vaivatonta. Kiinteistön­hoitaja pystyy hoitamaan kaikki työn suorittamiseen liittyvät asiat suoraan mobiilisovelluksen kautta.”

Panu Hentunen
Braleva Kiinteistöpalvelut Oy

”Työnjohto voi rytmittää kirjausten tarkistukset ja hyväksynnät pitkin päivää, eikä ruuhkahuippuja ja paksuja paperipinoja ole enää luomassa kiireen tuntua ja stressiä.”

Esko Airaksinen
Teho-Posako Oy

Maksuton esittely on helppo tapa tutustua

Valitse itsellesi sopivin tapa tutustua Allteqin järjestelmään:

Jätä yhteydenottopyyntö

Etkö tiedä mistä aloittaa? Jätä yhteystietosi, niin Allteq auttaa!






    Kutsu asiantuntija käymään

    Kaipaatko tarkempaa henkilökohtaista esittelyä, miten Allteq sopisi teille?






      Varaa
      demo-esittely

      Varaa itsellesi sopivin aika etäesittelyyn kalenteristamme.

      Demo on tehokkain tapa omin silmin nähdä ja kokea Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä.

      Allteqin asiantuntija

      Asiantuntijamme Sami auttaa sinua valitsemaan yrityksesi nykytilanteeseen sopivan parhaan mahdollisen ratkaisun, huomioiden myös tulevaisuuden tarpeet.

      Tutustu Allteqin toiminnanohjausjärjestelmään, niin tiedät miten saavutat enemmän tuloksia vähemmällä vaivalla!

      Sami Vellonen

      Puh. +358 400 675 059
      myynti@allteq.fi