Etsi painamalla Enter tai sulje haku painamalla ESC

UKK – Usein kysyttyä

Herättikö Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä mielenkiintosi? Mitä haluaisit tietää lisää?
Lue tästä usein kysyttyjä kysymyksiä ja jos jokin edelleen askarruttaa, ota yhteys myyntiimme.

Tuki-sivultamme löydät Allteq-toiminnanohjausjärjestelmän käyttöön liittyviä usein kysyttyjä kysymyksiä.

01
Miksi Allteqin ratkaisu on parempi kuin nykyinen käytössämme oleva vanha ratkaisu?
Allteq-toiminnanohjausjärjestelmän avulla hoidat koko työprosessin työtilauksesta sähköiseen laskutukseen asti. Lisäksi nykyaikaiset rajapintaratkaisumme mahdollistavat reaaliaikaisen tiedonsiirron järjestelmien välillä.
02
Minkälaisia referenssejä Allteqilla on?
Referenssejä on useilta eri toimialoilta, joissa tarvitaan liikkuvan työn ohjausta, mm. kiinteistö- ja kodinkonehuolto, asennus- ja urakointiliikkeet. Lue asiakkaidemme ratkaisuista täällä.
03
Mitkä ovat Allteqin neljä tärkeintä ominaisuutta tai piirrettä?
Mobiiliratkaisut, ainutlaatuinen työnohjaus, liitettävyys huoltokirja- ja taloushallinnon järjestelmiin sekä yrityksen kannattavuuden reaaliaikainen seuranta asiakastasolla.
04
Miksi Allteqin toiminnanohjausjärjestelmä on parempi vaihtoehto kuin kilpailevalla yrityksellä?
Allteq on ketterä, matalankynnyksen toimija, jota on helppo lähestyä. Tuomalla uusia teknologisia ratkaisuja ja innovatiivisia ajatusmalleja haastamme asiakkaitamme uudistamaan nykyisiä toimintatapojaan.
05
Mitä Allteqin käyttö maksaa? Minkälaiset kokonaiskustannukset esim. viiden vuoden kuluessa?
Hinta koostuu käyttöönottomaksusta (alk. 1400€) ja kuukausimaksusta (alk. 280€/kk), jotka määräytyvät järjestelmän laajuuden ja käyttäjämäärän mukaan. Kysy lisää myynti@allteq.fi.
06
Miten käyttöönotto käytännössä tapahtuu? Mitä tapahtuu, kuka tekee, mitä maksaa, missä aikataulussa?
Peruskäyttöönotossa asiakkaalle avataan oma Allteq-ympäristö (tili) ja pidetään yhden (1) päivän käyttökoulutus. Alk. 1400 € (alv 0 %). Aikataulu sovitaan yhdessä asiakkaan ja toimittajan välillä. Tarvittaessa käyttöönotto saadaan onnistumaan jopa muutamassa päivässä.
07
Miten vanhat tiedot konvertoidaan uuteen?
Asiakas ajaa tiedot ohjeidemme mukaan määrämuotoisiin Excel-pohjiin, joista tieto luetaan sisään Allteq-toiminnanohjausjärjestelmään. Esimerkiksi asiakkaiden ja tuotteiden sisäänluku 1500€ (alv 0%).
08
Käyttäjien koulutus? Käyttöohjeet? Miten järjestelmä saadaan tehokkaaseen käyttöön?
Järjestämme koulutusta asiakkaillemme eri käyttökokonaisuuksista. Koulutusta voidaan järjestää joko verkossa tai asiakkaan tiloissa.
09
Minkälaisia kehityssuunnitelmia Allteqilla on järjestelmän ominaisuuksiin?
Allteqia kehitetään jatkuvasti asiakkailta tulleiden palautteiden perusteella.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelustamme voit kysyä lisää Allteq-toiminnanohjausjärjestelmästä.

Henkilökohtainen ja kotimainen asiakaspalvelumme varmistaa palvelutapahtuman onnistumisen alusta loppuun.

Asiakaspalvelu

ma-pe 8-16
010 320 3300
allteq@allteq.fi