Etsi painamalla Enter tai sulje haku painamalla ESC

Tilausten hallintaa helposti ja automaattisesti

Allteq on monipuolinen toiminnanohjausjärjestelmä, joka on toiminnallisuuksiensa ja käytettävyytensä puolesta sopiva ratkaisu monenlaisille suomalaisille yrityksille. Kohta 10 vuotta toiminutta palvelua kehitetään jatkuvasti niin, että se vastaa asiakkaiden muuttuviin tarpeisiin.

Ohjelman kehityksen keskiössä ovat käytettävyys ja automatisointi. Allteq on pitkäaikainen ja mukautuva kumppani, sillä järjestelmän toiminnallisuudet ovat laajennettavissa vastaamaan aina yrityksen sen hetkistä tarvetta.

Hallitse tilauksia: resursoi, suorita, hyväksy

Allteqin tilausten hallinta on esitetty alla olevassa kuvassa. Aluksi järjestelmään vastaanotetaan tilaus. Tilauksen työtehtävät resursoidaan eli jaetaan työntekijöille, jotka pystyvät lukemaan tilauksen tiedot helposti matkapuhelimella. Kun työ on suoritettu, suorittaja kuittaa työn tehdyksi puhelimellaan. Kun kaikki tilauksen työtehtävät on suoritettu, hyväksytään lasku lähetettäväksi asiakkaalle.

Allteq-chat on WhatsAppin tilalle sopivampi ratkaisu

  • Luovu erillisistä WhatsApp-ryhmistä ja ylimääräisistä puheluista
  • Viesti vain tehtävään liittyvien henkilöiden kesken
  • Pidä keskusteluhistoria tallessa

Järjestelmän sisällä on käytössä Allteq-chat. Chat helpottaa yrityksen sisäistä kommunikointia merkittävästi, sillä työtehtäviin liittyvät keskustelut, kuvat ja videot löytyvät helposti oikeasti paikasta ja ovat oikeiden ihmisten saatavilla.

Allteq-chatin keskusteluhistoria tallentuu työtehtävän yhteyteen, josta sitä voidaan tarvittaessa tarkastella, mikäli jotain asiaan liittyvää pitää selvittää esimerkiksi reklamaatio-tapauksissa. Lisäksi erillisistä WhatsApp-ryhmistä ja toistuvista puheluista päästään eroon.

Alihankkijat mukaan järjestelmän käyttöön helposti

Usein kommunikointi alihankkijan kanssa tapahtuu puhelimitse ja nopea reagointi edellyttää, että alihankkija on tavoitettavissa. Asiakkaan kysellessä esimerkiksi aikataulusta on vaikea saada vastausta, etenkään nopeasti.

Allteqin avulla alihankkijat saadaan käyttämään kanssasi samaa järjestelmää helposti ilman tunnusten luontia tai järjestelmän käytön laajempaa osaamista. Kommunikointi työn etenemisestä tapahtuu alihankkijan näkökulmasta vain sähköpostilla ja sinä saat tiedot suoraan järjestelmään.

Allteqista alihankkijalle siirretyn työtilauksen tiedot (vas. näyttö) tulevat alihankkijan sähköpostiin (oik. mobiilinäyttö), jolloin alihankkija ei tarvitse omia tunnuksia tai opastusta Allteqin käyttöön. Sähköpostissa olevan linkin kautta alihankkija voi kuitata työn tehdyksi.

Allteq on liikkuvan työn toiminnanohjausjärjestelmä!

Helppokäyttöinen Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä soveltuu parhaiten liikkuvan työn ohjaukseen. Järjestelmä sisältää kaikki keskeiset ominaisuudet, eikä käyttöönotto vaadi isoja investointeja.

Allteq-toiminnanohjausjärjestelmän esittely tapahtuu asiantuntijamme kanssa sitoumuksetta etänä tai paikan päällä.

Maksuton demo-esittely on helppo ja tehokas tapa tutustua Allteq-toiminnanohjausjärjestelmään.