Tilausten hallintaa helposti ja automaattisesti
Allteq on monipuolinen toiminnanohjausjärjestelmä, joka on toiminnallisuuksiensa ja käytettävyytensä puolesta sopiva ratkaisu monenlaisille suomalaisille yrityksille. Kohta 10 vuotta toiminutta palvelua kehitetään jatkuvasti niin, että se vastaa asiakkaiden muuttuviin tarpeisiin.
Ohjelman kehityksen keskiössä ovat käytettävyys ja automatisointi. Allteq on pitkäaikainen ja mukautuva kumppani, sillä järjestelmän toiminnallisuudet ovat laajennettavissa vastaamaan aina yrityksen sen hetkistä tarvetta.
Hallitse tilauksia: resursoi, suorita, hyväksy
Allteqin tilausten hallinta on esitetty alla olevassa kuvassa. Aluksi järjestelmään vastaanotetaan tilaus. Tilauksen työtehtävät resursoidaan eli jaetaan työntekijöille, jotka pystyvät lukemaan tilauksen tiedot helposti matkapuhelimella. Kun työ on suoritettu, suorittaja kuittaa työn tehdyksi puhelimellaan. Kun kaikki tilauksen työtehtävät on suoritettu, hyväksytään lasku lähetettäväksi asiakkaalle.