Etsi painamalla Enter tai sulje haku painamalla ESC

Allteq on kokonaisvaltainen järjestelmä

Allteq on kokonaisvaltainen järjestelmä eikä muita järjestelmiä työn ja asiakkuuksien hallintaan tarvita.
Järjestelmän avulla johdat tehokkaammin ja fiksummin pirstaloituneita työtehtäviä, vaihtelevia kohteita ja yllättäviä muutoksia.

Allteq on kokonaisvaltainen järjestelmä

Kaikki papereiden pyörittely tai päällekkäisten järjestelmien käyttö on ylimääräistä, turhaa työtä, joka on pois yrityksen ydintoiminnoista eli siitä tuottavasta työstä. Allteqista löytyy kaikki tieto yhdestä paikasta ja se on kaikkien sitä tarvitsevien saatavilla helposti. Hyvällä tiedonkululla mahdollistetaan työn sujuvuus ja kannattavuus.

Allteq tarjoaa reaaliaikaista tietoa töiden tilanteesta ja tehokkuudesta. Toistuvien sopimustöiden tai yksittäisten keikkatöiden suunnittelu ja aikataulutus on järjestelmän avulla yksinkertaista.

Allteq on kokonaisvaltainen järjestelmä

Työntekijät kirjaavat mobiilisovelluksen avulla helposti työajan ja käytetyt tarvikkeet. He näkevät mobiilisovelluksesta myös kohdekohtaiset lisätiedot ja työohjeet. Automaattisesti muodostuva laskutusaineisto lisää prosessin tehokkuutta. Lisäksi Allteqista löytyy lukemattomia toimialakohtaisia ominaisuuksia esimerkiksi siivous- ja kiinteistöhuoltoalan yrityksille sekä lukkoliikkeille.

Allteqin käyttöönotto on tehty asiakkaalle mahdollisimman helpoksi. Siirrämme tarvittavat tiedot järjestelmään ja tarjoamme kattavan ja käytännönläheisen käyttöönottokoulutuksen.

Ota yhteyttä!

Ota yhteyttä ja varaa ilmainen esittely, niin kerromme, miten Allteq voi tehostaa juuri teidän toimintaanne!

Maksuton demo-esittely on helppo ja tehokas tapa tutustua Allteq-toiminnanohjausjärjestelmään.