Allteqin uusi Automatisoitu palkka-aineisto -ominaisuus vähentää virheitä, nopeuttaa prosesseja ja tekee palkanmaksusta sujuvampaa.
Järjestelmä laskee automaattisesti ylityö-, viikonloppu- ja muut lisäkorvaukset työntekijän merkitsemän työajan, poissaolojen ja muiden tietojen pohjalta. Työajanseurannan tiedot päivittyvät reaaliaikaisesti ja ovat kaikkien osapuolten saatavilla läpinäkyvästi.
Automatisoinnin avulla varmistat, että palkka-aineisto on kerätty oikein ja se on helposti toimitettavissa palkanlaskentaan.
Työntekijäkohtainen yhteenveto palkka-aineistosta voidaan toimittaa palkanlaskentaan pdf-tiedostona tai rajapintojen avulla esimerkiksi suoraan Netvisoriin. Ominaisuus tekee palkkahallinnosta entistä tehokkaampaa ja luotettavampaa.
Ominaisuuden avulla myös työntekijäkohtainen työajan liukumasaldo saadaan näkyviin ja sitä voidaan hallita helposti.
Allteqin avulla saadaan enemmän tuloksia vähemmällä vaivalla
Allteqin toiminnanohjausjärjestelmän avulla hallinnoidaan liikkuvaa työtä tekevien yritysten toimintaa. Allteq mahdollistaa sujuvan asiakkuuksien hallinnan tilauksesta laskutukseen. Järjestelmä sisältää kaikki keskeiset ominaisuudet, joita yritys tarvitsee toimiakseen tehokkaasti, virheettömästi ja aikaa säästäen.
Allteqin järjestelmää käyttävät lukuisat eri toimialat, kuten lukkoliikkeet, kiinteistöhuollot, siivousliikkeet sekä eri tyyppiset kone– ja laitehuollot. Järjestelmän vahvuutena pidetäänkin sen mukautuvuutta kunkin asiakasryhmän tarpeiden mukaisesti.
Varaa maksuton esittely
Ota yhteyttä ja varaa ilmainen esittely, niin kerromme, miten Allteq voi tehostaa juuri teidän toimintaanne!