Älykkäällä huoltomyynnillä lisää tulosta
Allteqin älykäs huoltomyynti -ominaisuus mahdollistaa harvemmin toteutettavien ja aiemmin sopimattomien huoltojen myymisen vaivattomasti.
Järjestelmään kirjattujen, esimerkiksi laitteiden, asennuspäivämäärien tai edellisten huoltokertojen avulla voidaan poimia lista kohteista, joille huoltotoimet ovat ajankohtaisia.
Allteqin avulla listalle valituille kohteille voidaan helposti viestiä huollon tarpeesta hyödyntämällä järjestelmän sisäistä keskustelukanavaa. Asiakas voi hyväksyä huoltotarjouksen kätevästi suoraan järjestelmän kautta ja hyväksytystä tarjouksesta syntyy järjestelmään uusi työtilaus.
Kohteita voidaan rajata listalle myös sijainnin perusteella. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että huoltoja voidaan tarjota tietylle alueelle kerrallaan ja näin helpottaa reittisuunnittelua sekä tehostaa työn suorittamista.
Laiterekisteri mahdollistaa älykkään huoltojen myynnin
Allteqin laiterekisterin avulla voidaan seurata työkalujen ja laitteiden elinkaarta ja huoltotarvetta.
Laiterekisteri kokoaa yhteen kaikkien laitteiden tiedot sekä mahdollistaa linkityksen niiden huoltotapahtumiin koko elinkaaren ajalta. Tämä helpottaa huoltokäyntien ennakoivaa suunnittelua ja mahdollistaa huoltojen tehokkaan myymisen ja suorittamisen.
Tehoa myös huoltojen toteutukseen
Allteq on monipuolinen toiminnanohjausjärjestelmä, jonka avulla automatisoidaan ja hallitaan älykkäästi erilaisia asennus- ja huoltotehtäviä. Järjestelmä mahdollistaa työtehtävien helpon jakamisen sekä selkeän näkymän työtehtävistä ja niiden etenemisestä, aina tilauksesta laskutukseen.
Otetaanko Allteq käyttöön?
Ota Allteq käyttöön ja tee enemmän tulosta vähemmällä vaivalla.
Aloita pyytämällä esittely alta.