Etsi painamalla Enter tai sulje haku painamalla ESC

Allteq on liitettävä toiminnanohjausjärjestelmä

Toisiinsa liitetyt järjestelmät vähentävät manuaalista työtä ja mahdollistavat suuria säästöjä!

Allteqin järjestelmän avulla sinun on mahdollista ohjata yrityksesi toimintaa tehokkaasti tilauksesta laskutukseen. Tarvittaessa järjestelmä voidaan integroida myös muihin järjestelmiin.

Mitä tarkoittaa järjestelmien integraatio?

Järjestelmien integraatio tarkoittaa järjestelmien toisiinsa liittämistä, jolloin nämä keskustelevat keskenään. Integrointi varmistaa tiedonkulun toisiin järjestelmiin.

Yksinkertaisimmillaan integraatio voi olla tiedonsiirtoa kahden eri järjestelmän välillä tai monimutkaisimmillaan laajoja yhteenliittymiä useiden eri järjestelmien kesken. Toteutustapoja integraatiolle on monia, joista sopivin valitaan organisaation tarpeiden mukaan.

Mitä hyötyjä liittämisestä on?

Integraation suurin hyöty on manuaalisen työn väheneminen automaation ansiosta – ei enää tiedostojen siirtelyä, sähköpostien lähettelyä tai ylimääräisiä varmisteluja järjestelmien toimivuudesta. Käyttäjät pääsevät tarvittaviin tietoihin käsiksi itsenäisesti, ajasta ja paikasta riippumatta.

Kerran järjestelmään syötetty tieto myös siirtyy muihin tarvittaviin järjestelmiin, jolloin tietoa ei tarvitse syöttää käsin useaan eri paikkaan.

Automatisoimalla aikaa vieviä työtehtäviä henkilöstöresurssit voidaan siirtää liiketoiminnalle tärkeisiin toimintoihin ja säästää siten myös henkilöstökuluissa, kun tarvetta lisätyövoiman palkkaamiselle ei synny.

Allteqin järjestelmä keskustelee muiden järjestelmien kanssa

Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä kytkeytyy tarvittaessa vaivattomasti osaksi yrityksen olemassa olevaa tietojärjestelmäkokonaisuutta ja kumppaneiden järjestelmiä. Tämä on mahdollista järjestelmän API-rajapintojen avulla.

Olemme integroineet järjestelmämme mm. seuraaviin järjestelmiin ja ohjelmistoihin.

Katso ajantasaiset tiedot kumppaneista:

VISMA TAMPUURI

Allteq hyödyntää laajasti Visma Tampuuri API:a reaaliaikaiseen tiedonsiirtoon. Lue lisää Tampuurin ja Allteqin saumattomasta yhteistyöstä »

MYCASHFLOW-VERKKOKAUPPAOHJELMISTO

Suosittu kotimainen verkkokauppaohjelmisto MyCashflow on liitettävissä Allteq-toiminnanohjausjärjestelmään. Tämä onnistuu helposti valmiiden rajapintojen kautta.

LVI-TUKUT

LVI-tukkujen, kuten Ahlsell, LVI-Dahl, Onninen, Rexel ja SLO, hinnasto- ja tuotetiedot päivittyvät automaattisesti Allteq-toiminnanohjausjärjestelmään valmiiden rajapintojen kautta.

TALOUSHALLINTAJÄRJESTELMÄT

Allteq-toiminnaohjausjärjestelmä integroituu yleisesti markkinoilla oleviin taloushallintajärjestelmiin, kuten Administer, Procountor, Visma Fivaldi, Visma L7, Talenom, Robo Capital, Validius, Maventa, Netvisor ja Fennoa. Tämä mahdollistaa molempien järjestelmien täydellisen hyödyntämisen ja tietojen reaaliaikaisen näkyvyyden molemmissa järjestelmissä.

KODINKONEHUOLTO

Takuulaskutuksen tiedonsiirto onnistuu kodinkonehuollon kumppaneiden kuten Electroluxin, Gorenjen ja Whirlpoolin järjestelmien rajapintoihin.

Maksuton demo-esittely on helppo ja tehokas tapa tutustua Allteq-toiminnanohjausjärjestelmään.