Etsi painamalla Enter tai sulje haku painamalla ESC

Allteq-toiminnan-
ohjausjärjestelmä

Nosta yrityksesi suorituskyky ja ohjaus täysin uudelle tasolle.

Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä soveltuu parhaiten liikkuvan työn ohjaukseen, esimerkiksi huoltoalan yrityksille.

Helppokäyttöinen

Paraskaan järjestelmä ei tuota yritykselle arvoa, jos sitä ei käytetä. Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä on suunniteltu helppokäyttöisyys huomioiden.

Käyttäjät omaksuvat järjestelmän nopeasti ja saavat siitä hyötyä työtehtäviensä laadukkaaseen suorittamiseen – aikaa ei kulu turhaan työhön ja järjestelmän käytön vakiinnuttaminen koko organisaatioon onnistuu kitkatta.

Kattaa olennaisen

Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä sisältää kaikki keskeiset ominaisuudet, joita yrityksesi liiketoiminta tarvitsee toimiakseen tehokkaasti.

Järjestelmä on suunnattu eri alojen yrityksille, jotka haluavat automatisoida liiketoimintaprosessejaan ja säästää näin aikaa ja kustannuksia. Kattava toiminnallisuus mahdollistaa kokonaisvaltaisen hallinnan kaikkien liiketoimintaprosessien osalta.

Liitettävä

Järjestelmä on joustavasti liitettävissä yrityksesi olemassa oleviin järjestelmiin, kuten verkkokauppaan, maksuvalvontaan ja logistiikkaohjelmistoihin.

Liitettävyysominaisuuden ansiosta yrityksesi välttyy kaikkien järjestelmien uusimiselta, mikä puolestaan tuo säästöä.

Ei isoja investointeja

Toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönotto tapahtuu helposti ja nopeasti ilman kalliita ohjelmisto- tai -laiteinvestointeja.

Tämä on mahdollista siksi, että Allteq-toiminnanohjausjärjestelmää käytetään SaaS-palveluna (Software as a Service) luotettavasta kotimaisesta pilvipalvelusta.

Huollon toiminnanohjaus-
järjestelmä

Allteq-toiminnanohjausjarjestelmä on liiketoiminnan apuna tehostamassa erityisesti liikkuvaa työtä tekeviä yrityksiä esimerkiksi kiinteistö- ja kodinkonehuoltoaloilla.

LIIKKUVAN TYÖN OHJAUS

Toiminnanohjausjärjestelmä kulkee kätevästi mukana ja mahdollistaa reaaliaikaisen liikkuvan työn ohjauksen sekä tehtävien kirjaamisen työmaalta helposti ja nopeasti. Tämä mahdollistaa liiketoiminnan johtamisen laadukkaaseen ja kattavaan tietoon perustuen.

TYÖN RESURSOINTI

Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä on edelläkävijä paikkatiedon hyödyntämisessä. Paikkatiedon avulla työn resursointia voidaan optimoida keskittämällä liikkuvien työntekijöiden kohteet lähelle toisiaan vähentäen turhia ajoja ja vapauttaen aikaa muuhun työhön.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelustamme saat tukea Allteq-toiminnanohjausjärjestelmän käyttöön liittyvissä pulmatilanteissa. Henkilökohtainen ja kotimainen asiakaspalvelumme varmistaa palvelutapahtuman onnistumisen alusta loppuun.

Asiakaslähtöinen palvelu on meille tärkeää ja olemme helposti tavoitettavissa – tutuksi tulleen asiantuntijan kanssa on mutkatonta asioida.

Ominaisuudet

Tilannekeskus

Tehosta, optimoi ja seuraa liikkuvaa työtä

Allteq-toiminnanohjausjärjestelmän työnohjaus auttaa liikkuvaa työtä tekeviä yrityksiä kenttätyön haasteissa esim. kiinteistö- ja kodinkonehuoltoaloilla. Työnhallinta käsittää tehtävät, aikataulut, tekijät ja niiden hallinnoinnin.

Sopimusten hallinta

Vähennä rutiinityötä sopimusten hallinnassa

Sopimusten hallinta ja laskutus on helppoa ja toistuviin rutiineihin ei kulu turhaa aikaa. Toiminto on suoraan yhteydessä reskontraan ja hyödyntää tarvittaessa sähköistä laskutuskanavaa.

Raportointi

Ajantasaista ja luotettavaa tietoa yrityksen johtamiseen

Luotettavat raportit ja raportointi tukevat johtamista ja päätöksentekoa antaen ajantasaista tietoa yrityksen toiminnasta ja toiminnan eri osa-alueista esim. myynnin, henkilöstön ja varaston toiminnasta.

Varastohallinta

Paranna varastonhallinnan operaatioita

Allteq-toiminnanohjausjärjestelmän avulla saldonhallinta, varastotäydennykset ja inventaariot sujuvat organisoidusti ja reaaliaikaisesti – myös usean varastopaikan osalta. Järjestelmän tuotepankki- ja hinnastotoimintojen avulla virheiden määrä vähenee ja tarjousten sekä tilausten tekeminen helpottuu.

Laiterekisteri

Laitteiden koko elinkaaren tiedot helposti saatavilla

Laiterekisteri kokoaa yhteen asiakkailla olevien laitteiden tyyppi-, yksilöinti- ja kokoonpanotiedot sekä mahdollistaa linkityksen laitteiden huoltotapahtumiin laitteiden koko elinkaaren ajalta. Tämä helpottaa laitteiden huoltokäyntien ennakoivaa suunnittelua ja mahdollistaa laitehuoltojen tehokkaan suorittamisen. Laiterekisteritietoa voidaan hyödyntää myös ylläpitosopimusten markkinoinnissa.

Kassa

Kassatoiminnallisuus osana toiminnanohjausjärjestelmää

Allteq-kassa laajentaa toiminnanohjausjärjestelmän hyödynnettäväksi myös myymälätyössä. Kassa toimii normaalissa työasemassa eikä erillistä kassalaitteistoa tarvita. Reaaliaikaiset yhteydet toiminnanohjausjärjestelmään mahdollistavat ajantasaisen tiedon yrityksen varastosaldoista, kassavirrasta ja muista toiminnoista. Järjestelmän raportointiominaisuudet tehostavat myyntityötä ja työnohjausta.

Tapahtumaseuranta

Kattava ja reaaliaikainen kuva tapahtumista

Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä mahdollistaa työtilauksiin liittyvien tapahtumien aukottoman seurannan: kuka teki, mitä ja milloin. Tuore tieto tapahtumista on joka hetki helposti saatavilla.

Työajanseuranta

Helppo, nopea ja vaivaton tuntikirjaus

Työajanseuranta ja tuntikirjaukset on tehty Allteq-toiminnanohjausjärjestelmässä mahdollisimman helpoksi ja sujuvaksi. Työajanseuranta onnistuu paikasta ja tilanteesta riippumatta aina yhtä helposti.

Asiakasviestintä

Tehoa ja yhtenäisyyttä kaikkeen asiakasviestintään

Asiakashallinta keskittää kaiken asiakkaaseen liittyvän tiedon yhteen paikkaan ja on näin koko organisaation hyödynnettävissä kaikessa viestinnässä. Asiakashallinnan avulla sähköpostit ja tarjoukset voidaan toteuttaa helposti ja yhtenäisesti. Asiakasviestintä tehostuu tekstiviestein välitettävien tilannetiedotusten avulla.

Tunnelmapuntari

Mittaa tuottavuuden lisäksi myös työyhteisösi hyvinvointia

Allteq-toiminnanohjausjärjestelmän tunnelmapuntari auttaa työntekijäkokemuksen hallinnassa. Tunnelmapuntarin avulla saat ajantasaista tietoa työntekijöiden tyytyväisyydestä käyttöliittymään sisältyvän hymynaamamittariston avulla.

Taloushallinto

Taloushallinnosta luotettava tuki liiketoiminnan ohjaukseen

Osto- ja myyntireskontran tapahtumien hallinnointi hoituu tehokkaasti Allteq-toiminnanohjauksessa. Monipuoliset reskontraominaisuudet mahdollistavat mm. yrityksen maksuliikenteen ja varastosaldojen seurannan. Tarvittaessa tietojen hallinnoinnin voi ulkoistaa yhteistyökumppanin tehtäväksi. Sähköinen laskutus ja toistuvan sopimuslaskutuksen toiminnallisuus vähentävät manuaalisia työvaiheita ja tuovat kustannussäästöä.

Mobiili

Toiminnanohjaus mukana siellä missä sinäkin

Allteq-toiminnanohjausjärjestelmän kattavat mobiilitoiminnot mahdollistavat järjestelmän käytön ajasta ja paikasta riippumatta monenlaisilla päätelaitteilla. Mobiilitoimintojen käyttö vähentää papereiden manuaalista käsittelytyötä läpi koko tilaus-toimitus-laskutus -prosessin kaikkien työvaiheiden. Järjestelmä hyödyttää erityisesti yrityksiä, joilla on huoltotöihin, myyntiin, tarjouksiin, tilauksiin, tuntikirjauksiin sekä työnseurantaan liittyviä tehtäviä. Ajantasainen tieto on käytettävissä kaikilla sitä tarvitsevilla.

Varaa demo

Maksuton esittely on helppo tapa tutustua

Autamme sinua valitsemaan yrityksesi nykytilanteeseen sopivan parhaan mahdollisen ratkaisun huomioiden myös tulevaisuuden tarpeet.

Varaa demo ja tutustu järjestelmään asiantuntijamme Sami Vellosen kanssa.